طارق المنشاوى رد: لعبة لأقوياء الملاحظة...متجدد طائر الباتروس, post: 71112 كتبيادى الكسووووووووووووووووووف يا اولاد هههههههههههههههههه ولا كسوف ولا حاجة يا محمد ربنا يستر وتكون اجابتى صح والا هيبقى شكلى مش ظريف خالص ههههههههه
هنا روحى رد: لعبة لأقوياء الملاحظة...متجدد برافوووووووووووووو اخى طارق ماشاء الله نظرك 6على 6 هههههههه
هنا روحى رد: لعبة لأقوياء الملاحظة...متجدد المطلوب .. فطر نقره على هذا الشريط لعرض الصورة بالمقاس الحقيقي
طارق المنشاوى رد: لعبة لأقوياء الملاحظة...متجدد المطلوب .. فطر ايه فطر دا اكل يعنى ولا ايه انا مش فاهم حاااااااااااجة
طارق المنشاوى رد: لعبة لأقوياء الملاحظة...متجدد طائر الباتروس, post: 72121 كتبفطر؟؟؟؟؟؟؟ يعنى ايه فطر؟؟؟؟؟؟ مش كده برضه يا محمد
طائر الباتروس رد: لعبة لأقوياء الملاحظة...متجدد اااااااااااااااااه ,,, عيش الغراااااااب ,,,, والله ما اعرف فييييييين !!!
طارق المنشاوى رد: لعبة لأقوياء الملاحظة...متجدد بما انه طلع عيش الغراب وانا لم اكن اعرف شكله الا من الصور التى وضعتها لنا اختنا المجتهدة هنا روحى فلذلك انا ارى انه هناك 2 عيش غراب الاول فى الوضع المائل الظاهر امامكم فى الصورة وهو محشور او مزنوق او اى كلمة تفهموا بيها قصدى بين الحائط بتاع السلم وشئ يشبه الفراشة اعتقد انه لمبة شكلها شيك والله اعلم وبجواره شئ عامل زى مضرب التنس وتحته بندقية (ايه الكلام الكبير اللى باللغة العريبة المكسرة دا هههههه) اما التانى فهو على ما اعتقد انه فى الوضع القائم للفطر وهو يتخذ شعارا للبنت فى لعبة الكوتشينة وهو موجود على ورقة الكوتشينة التى تستخبى فى اسفل الصورة ومسندة على بداية سور السلم وبجوارها زجاجة خضراء اللون جميلة وكأنها زجاجة عطر والله اعلم
هنا روحى رد: لعبة لأقوياء الملاحظة...متجدد اجابتك الاولى هى الصحيحه فعلا هو المحشور فوق الفراشه هههههههههههههه برافو اخى طارق
إسلام الشرقاوي رد: لعبة لأقوياء الملاحظة...متجدد العربية تحت البتاع الي مش عارف اسمه ده هههههه جنب البولينج من اليمين أسفل الصورة ناحية اليمين.... العربية بحصان
طارق المنشاوى رد: لعبة لأقوياء الملاحظة...متجدد اسلام عبقر, post: 73229 كتب العربية تحت البتاع الي مش عارف اسمه ده هههههه جنب البولينج من اليمين أسفل الصورة ناحية اليمين.... العربية بحصان غلط غلط ركز يا اسلام دا عربية حنطور مش سيارة
هنا روحى رد: لعبة لأقوياء الملاحظة...متجدد صح يا اخى اسلام متسمعش كلام حد هى تحت البانيو هههههههههههه
طارق المنشاوى رد: لعبة لأقوياء الملاحظة...متجدد هنا روحى, post: 73258 كتبصح يا اخى اسلام متسمعش كلام حد هى تحت البانيو هههههههههههه لاطبعا غلط غلط غلط وانا مصمم على ذلك حضرتك قلتى فى الاول الاتى (المطلوب .. سيارة مش اتوبيس ) الاتوبيس طبعا واضح معلق فى سقف الاوضة ما علينا منه اما العربة اللى قالها اسلام فهى عربة حنطور وليست سيارة لان السيارة هى سيارة ياخونا كبوت وموتور عربية حديثة يعنى مش عايزة انى اعرفهالكم طبعا دلوقتى هتقوللى طب فين السيارة يا طارق والجواب بعد هذا الفاصل القصيرة من السبعات الرقمية ( على وزن الاغانى الوطنية ههههه) 77 77 77 77 77 77 77 اهلا بكم من جديد السيارة لونها اصفر وهى من النوع الحديث وموجوده على السجادة الاورنج وعليها علبة نظارات فاضية طبعا لان النظارة الراجل نسيها على الحوض وفى جنبها فرشة ولو عايزين ادلة اخرى انا برضه موجود
هنا روحى رد: لعبة لأقوياء الملاحظة...متجدد لا غلط اجابة اسلام هى اللى صح هههههههه غلط انت معلش نصيبك بقى
طارق المنشاوى رد: لعبة لأقوياء الملاحظة...متجدد هنا روحى, post: 73543 كتبلا غلط اجابة اسلام هى اللى صح هههههههه غلط انت معلش نصيبك بقى ما فيش فايدة برضه انا صح
هنا روحى رد: لعبة لأقوياء الملاحظة...متجدد المطلوب جيتار نقره على هذا الشريط لعرض الصورة بالمقاس الحقيقي